dilluns, 19 de juliol del 2010

Excursió als estanys de la vall de Campcardós

18/07/10 diumenge. Ahir el dia va acabar amb un bon sopar i ens vam aplegar una bona colla.
Tot fent plans per l'endemà la cosa va quedar en fer una excursió per la vall de Campcardós.
Cal anar al poble de Porta d'on surt una pista a mà esquerra, passant per un túnel estret, sota la via del tren. Seguim la pista i enseguida trobem un aparcament on deixem els cotxes.

Seguim la pista que va de dreta a esquerra a buscar la vall d'on la segueix sense pèrdua. La pista és va convertint de mica en mica en camí.

Al cap duna bona estona trobem un refugi forestal, esta força bé dues lliteres i una taula. Fem una parada per a recuperar forces i seguim una mica més fins els llacs.

parada al refugi

seguint la vall

arribant als llacs

Ens fem la foto de grup i retornem pel mateix camí.

Ep Joan, una excursió plaent en familia, per una vall preciosa! suposo que ja la deus haber fet però la cresta Peiraforca-Roc Colom és una disfrutada.

Jaume aquesta esta pendent però ja la farem. Records