dilluns, 6 de maig del 2013

MOLES DEL DON, via ITACA

Les Moles del Don

 4/05/13. Feia temps que no anava pels Ports i aquest cap de setmana ens  trobem una bona colla per a celebrar la jubilació del company Josep Lluís i escalar una mica.
La intenció amb en Remi era anar a fer la via “pasión por la birra” però un cop a peu de paret no ens hem aclarit i al final ens enfilem a la via Itaca. Portàvem una ressenya de la via però de les veïnes, ja tenim excusa per a tornar-hi.
De la via és pot trobar força informació. La via és força mantinguda en el seu grau i et demana atenció per anar buscant els passatges entre assegurances. Nosaltres hem baixat en ràpel, però és pot baixar caminant per una canal equipada, seguint l’aresta cap a la dreta.  La via està equipada amb parabolts i només cap portar bagues exprés.
Per Remi Bresco i Joan Asín.

a la nochedelloro podem trobar aquesta paronàmica amb les vies

al primer llarg

navegant per la placa del segon llarg

tercer llarg

arribant al cim

FOTOCIM

2 comentaris:

molimolano ha dit...

Jo mira que he anat cops, però per a que no em passi lo que us ha passat i també a mi m'ha passat em tinc que dur sempre els apunts!
Que, va caure un banyet? Ai, quina enveja, jo m'he passat el finde en dic sec x grip :o(

joan asin ha dit...

Montse quan hi han tantes vies perds la noció dels itineraris. Llàstima per la grip, ha fet un bon cap de setmana.L'aigua estava gelada...