dimarts, 29 d’agost del 2017

BRENTA 4. REFUGI XII APOSTOLI-REFUGI BRENTEI.

12/08/17. L’objectiu d’avui és arribar al Refugi Brentei el què implica dues etapes i mitja. El xàfec d’ahir va deixar uns 10 cm de neu, pugem per la morrena i després per un ressalt equipat què ens porta a un coll on trobem el sol i la ferrada Castiglioni per on baixem fins el Regufi Agostini 2410m. Com no portem crampons, agafem un camí (llarg) amb un trams equipats al final què ens porta al Refugi Pedrotti 2491m. Fem una pausa per reposar i prendre una “birra” al refugi. Reprenem la marxa i remuntem fins a la Bocca di Brenta i comencem la baixada, passant pel peu del Campanile Basso on una cordada està fent el llarg de flanqueig què porta al coll, del díedre Fehrmann, venen els records, just ara fa quaranta anys què la vaig fer amb el Jordi Lluch i amb botes rígides. Baixem per una morrena fins un ressalt rocós equipat què en deixa a un camí què ens porta fins el Refugi Brentei, on arribem just per arreglar-se una mica i sopar. Ha estat una llarga jornada, avui amb un temps esplèndid. És dissabte i el refugi està ple a vessar, sopem i esmorzem per torns.

13/08/17. Després d’esmorzar, agafem el camí d’acomiadat baixant cap el Refugi de Vallesinella, no parat de mirar aquestes magnífiques muntanyes. A Vallesinella agafem un bus què ens porta fins a Madona de Campiglio.

Quarta etapa: Refugi XII Apostoli. Ferrada Castiglioni . Refugi Agostini. Refugi Pedroti. Refugi Brentei.
Horari: 9h.
Dificultat: Ferrada Castiglioni, mitja.

Cinquena etapa: Refugi Brentei. Refugi Vallesinella.
Horari: 3h.
Dificultat: Baixa

Hem compartit aquetes jornades: Mariona Hualde, Nuria Asensio, Montse Carbonell, Marta Dòria, Montse Pueyo, Rafael Martínez, Manel Díaz, Javier Hualde, Antonio Gómez, Joan Asín.